Amióta világ a világ, az emberek próbálják meggyőzni a vásárló közönséget, hogy az ő portékájuk a legszebb a legjobb. Hűséges vásárlóiknak különféle ajándékokkal, kedvezményekkel kedveskednek, az új vevőket pedig reklámajándékokkal próbálják magukhoz csábítani.
A reklámtermékek előnyei
Egy reklámajándéknak több funkciója is lehet. Elsődlegesen az új, vagy már meglévő ügyfelek újbóli vásárlásra csábítása a cél, hűségük megtartása, hogy továbbra is igénybe vegyék a szolgáltatást vagy vásároljanak még az adott termékből. Különféle kiállításokon is érdemes lehet apróbb termékeket ajándékba adni, például tollakat, jegyzetfüzeteket vagy jegyzettömböket. Ezek az apró figyelmességek mély nyomot hagynak a vásárlókban és az érdeklődőkben.
A céges imázs és összetartozás jelképe is az egységes arculat, a logózott, feliratozott termékek. Az üzleti partnereknek is érdemes lehet kedveskedni a tárgyalások, konferenciák során, az ajándéktárgyak segítségével meg lehet nyerni magunknak a partnert.
Nemcsak az ügyfelek, hanem a cég dolgozói összetartozását, a vállalathoz való lojalitást is erősíti a kapott logós termékek. Vészesen közeledik a karácsonyi szezon, a cégvezetőknek mindenképpen érdemes apróbb, a vállalathoz köthető kis meglepetésekkel kedveskedni a kollégáknak. Mindenképpen jól hasznosítható termékeket válasszunk, ma már nagyon széles a választék. Kiváló karácsonyi ajándék lehet például egy logózott ruhanemű, óra, esernyő, de választhatunk irodaszereket.
Kinek milyen ajándék ajánlott?
Promóciós ajándék a vevőknek inkább valamilyen olcsóbb termék legyen, például bögrék, tollak, füzetek, karkötők. Ha egy termékhez kívánunk plusz ajándékot adni, vegyük figyelembe az alaptermék (vagy szolgáltatás) árát, és ahhoz mérten adjunk a plusz terméket. Céges dolgozóknak érdemes lehet így év végén kifejezetten karácsonyi ajándékcsomagot adni, vagy saját összeállítású csomaggal meglepni őket. Ezek a pakkok lehetnek kicsit személyesebbek, de akár egységesek is, ez teljes mértékben ránk van bízva.