Az otthoni mozgás előnye

Az egészséges életmód velejárója a helyes táplálkozás és a mindennapos testmozgás. Ám a mindennapok sűrű programjai miatt nem mindenkinek van arra lehetőse, hogy elmenjen konditerembe edzeni, vagy, hogy vaskos ezreket otthagyjon egy-egy pálya bérléséért, esetleg a saját medencéjében úszkáljon egyet.

Az egyik megoldás az otthoni mozgásra a tornázás. Ezt lehet végezni videóra vagy csak úgy magában is. Ez a tevékenység azonban igazán zajos lehet, ezért nem szabad éjszaka vagy kora reggel ugrabugrálni, mert a szomszédoknak nem fog túlságosan tetszeni. Érdemes venni súlyzókat, egy speciális matracot, amin gyakorolhatunk. Akik főként a hasról szeretnék ledolgozni a plusz kilókat, azok számára ideális lehet egy ugrókötél vagy egy hullahopp karika beszerzése. A hullahopp karikás edzésnek köszönhetően látványosan lehet karcsúsodni a derékból.

Azok számára, akik nem szeretnének hangoskodni, kiváló megoldás az otthoni úszómedencében való edzés. Ha felszerelünk a medence falára egy ellenáramoltató berendezést, akkor komoly erőt kell kifejtenünk ahhoz, hogy ne sodorjon el messzire a víz. Azok számára is nagyon jó megoldás az úszás, akik valamilyen ízületi probléma miatt mást nem tudnak végezni, a testesebb embereknek is könnyebb a vízben való mozgás. A vizes mozgás a nyári időszakban különösen kiváló, hiszen hűsít is, a nagy melegben pedig jól esik az embernek.

További tanácsok medence tulajdonosoknak:

Természetesen ezeken kívül van lehetőség különböző edzőgépek vásárlására is. A szobakerékpár igen népszerű, de taposógépből is sok fogy. Ezeket akár be lehet állítani a televízió elé is, és edzhetünk, miközben a kedvenc tévéműsorunkat nézzük.

Aki a kényelemre esküszik, annak a szobakerékpár az ideális, aki relaxálni is szeretne, ő a medencében való úszást válassza. Akik intenzíven szeretnének zsírt égetni, ők eddzenek videóval.

Kategória: Életmód | Címkék: